منبر خدا

پیام های قرآنی - زندگی و بندگی

منبر خدا

پیام های قرآنی - زندگی و بندگی

می خواهد یک ارتباط خودمانی بین معارف قرآنی و مخاطب ایجاد کند

بایگانی
آخرین مطالب

عهد با شهدا

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ق.ظ
عهد با شهید گمنام
🌷🌷🌷عجب صفایی کردم وقتی کنار مزار دو تا شهید گمنام 20 ساله و 16 ساله نشستم 

با خودم گفتم ، چه تجارتی کردین و الان نه که خودتونو بالا کشیدید می تونید ، دست ما فقرا رو هم بگیرید .

 روزیتون که خیلی زیاده (عند ربهم یرزقونید ) مورد توجه و کرامت هم که هستید (و جعلنی من المکرمین)... 
اومدم بگم دستمو بگیرید ... تا منم لذت عبادت رو  بچشم 

دستمو بگیرید تا منم گند گناه را بفهمم و از گناه دور شم  

دستم بگیرید تا منم بتونم تو راه استقامت داشته باشم 

دستمو بگیرید تا منم جوونیمو خرج امام زمانم کنم ... فداتون بشم ❤️خیلی دوستون دارم 🌷🌷🌷
  • روح اله مرتضوی نیا

شهید

صفا

عهد

گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی